Cascais 2017 dag 7

4 juli 2017 - Cascais, Portugal

Zo, wij zijn uit onze capsule gekropen.
Snel naar de voerschuur om te bikken, we willen snel naar het zwembad, want die aso's reserveren voor ze gaan eten, de ligstoelen aan het zwembad.
Nadat we wat gegeten hebben, terug naar de kamer om de zwemspullen bij elkaar te zoeken.
Ik ga alvast naar het zwembad om de bedjes bezet te houden tot Marjolein er is.
Verse badlakens bij Denise gehaald, bedjes ingericht en insmeren.
Gelukkig net op tijd, zwembad loopt helemaal vol, en het is alweer snel heet.
Tussen de middag ons laten verzorgen door onze butler Igor, patat en kaastostie met bier en cola staat op het menu.
Rond 16.00 uur zijn we naar de kamer gegaan, douchen en omkleden voor de perfecte diner.
Op naar Burger king.
Large broodje kipburger patat en cola zonder candlelight in dit chique restaurant wordt zonder problemen verorberd.
Om dit spektakel de finishing touch te geven, nemen we nog even een milkshake bij Santini a raison €4.95.
Vervolgens zijn we met onze geheel verzorgde limousine van de firma Buscas weer netjes bij ons 3 sterren hotel afgezet.
En weer aan de beademing tot de volgende dag.