Cascais 2018 dag 4

30 juni 2018 - Cascais, Portugal

Na een lekkere nacht slapen, lekker dus, dus met een bakkie wakker worden.

Voor de meeste mannen is het "your worst nightmare" , Marjolein heeft een tweede filiaal van Loja Maria ontdekt in Oeiras

Dus gaan we vandaag naar Oeiras.

Een winkelcentrum met ongeveer 140 winkels.

Lola Maria was snel gevonden, het is de grootste winkel.

De opzet is precies als die in Cascais, maar een stuk kleiner, maar wel flink duurder

Na uiteraard wat gekocht te hebben, zijn we verder in het winkelcentrum gaan kijken.

Van echte winkel kan je eigenlijk niet spreken, eigenlijk zijn het allemaal kiosken van ongeveer 4 vierkante meter.

We hadden het snel gezien, en gingen we terug naar Cascais, waar we onderweg al redelijk snel verdwaalde.

Het moet zo zijn, dat we onderweg Hiper Oriental tegen kwamen, een aziatische soort van groothandel.

Vol met leuke hebbedingetjes, waar we echt geen zak aanvonden, dus snel weg.

Terug in het hotel, aan de poolbar een lichte lunch genoten, gevolgd door een paar flinke pinten bier met Bob.

En dan gebeurd het, het gaat plensen, en dat duurd een paar uur.

Dus in de regen naar de stad om te eten.

Wederom heerlijk gegeten bij Aroma

Tuurlijk weer even kijken bij Lola Maria, en een paar nette schoenen gescoord voor 4.99 euro

De dag afgesloten met een lekker ijsje bij Santini,