Cascais 2018 dag 2

28 juni 2018 - Cascais, Portugal

Sow, opgestaan uit het land der doden.

Het ochtendritueel uitgevoerd, bakkie, peukie, poepie, douchen.

Vervolgens weer heerlijk ontbijten, met de nodige lekkernijen.

Vervolgens naar de welbekende gipseymarket voor het scoren van een nieuw klokkie.

Eerst de man een handje schudden en gesproken over mijn conditie.

De beste man heeft altijd interesse in hoe het met mij gaat.

Vervolgens een mooi klokkie en een nieuwe portemonnee gescoord.

Verder de markt nog ff afgelopen, en vervolgens even..... tuurlijk Lola Maria, om nog wat kleding te scoren, we hadden niets meegenomen uit Nederland.

Even langs Pinco Doche gegaan om wat boodschappen te doen, jammer dat dit leuke winkelcentrum verpaupert, steeds meer lege panden, diepe scheuren in de vloeren, echt zonde!!

Terug naar de hotelkamer om even te lunchen, want we gaan straks met Bob en Ineke even naar de Djumbo.

Na de lunch, blijkt dat Sjors en Sjimmie geen behoefte meer hebben om naar de Djumbo te gaan.

Lekker slim, als we dit eerder wisten, hadden we onze dag anders en beter kunnen indelen.

Dus na een wat late lunch, de stad in om wat souvenirs op bestelling te kopen.

Na deze geslaagde actie, even eten bij Aroma, indiaas restaurant.

Ook daar weer alle personeelsleden een handje schudden, vertellen hoe het gaat, enzovoorts.

Wel leuk dat nieuwe personeelsleden aan ons werden voorgesteld als vaste klant.

Na een wederom heerlijk lamsvlees curry gerecht, zijn we richting het hotel gegaan.

Trots om nog even te melden, dat ik voor de tweede achtereenvolgende avond in een keer naar boven ben gelopen.

Op het balkon de zon onder zien gaan, en vervolgens de de stinkbak in gevallen.