Cascais 2017 dag 6

3 juli 2017 - Cascais, Portugal

Goedemorgen, we hebben het bewustzijn weer gevonden.
Vandaag is het zondag, zondag is een rustdag, dus wordt er gerust.
De dag wordt traditioneel geopend met vreten in de vreetschuur!!
Er is een nieuwe lading stokbroodvreters binnengekomen, en er staat een lange rij voor de koffieautomaat.
Er worden yoghurt schalen vol met koffie getapt, zijn zij nou zo asociaal, of ben in nou zo netjes, dat ik het in een normaal koffiekop doet!!??
Het is zoals ik al zei een rustdag, dus lekker bakken bij het zwembad, het wordt immers 34 graden vandaag.
Na de hele dag invetten en omrollen, zijn we medium gaar rond 16.00 uur uit het zwembad gegaan.
Lekker in de stad bij Aroma wezen eten, kip korma met saffraan rust, iets wat je smaakpapillen doet ejaculeren, halve liter bier erbij, heerlijk.
Als toetje een ijsje bij Santini gegeten, om het compleet te maken.
Marjolein zou Marjolein niet zijn als ze nog even bij Grazze naar binnen zou lopen om naar kleding te kijken.
Terwijl ze naar kleding kijkt, neem ik een time-out op de bank naast de kassa.
Na verloop van tijd loopt ze langs mij heen, kijkt nog wat naar kleding en loopt naar buiten.
ZE VERGEET MIJ GEWOON, en ik zit lekker voor lul op de bank.....oke ik weet nu mijn plek.
Nadat ik beleeft heeft gevraagd of ik met haar meee mocht, zij we SAMEN naar de bushalte gelopen.
Tijdens het wachten op de bus, steek ik een peuk op.
Even later komt er een gozer op mij af, geschat op 18-19 jaar en vraagt aan mijn een peuk, ik zeg tot 3 X nee, gaat vervolgens heel irritant met een briefje van 5 voor mijn neus wapperen, met de mededeling" i got money, i got money".
Net op het moment, dat ik hem wilde laten kennismaken met portugese keitjes, liep hij weg, het was echt ZIJN geluksdag.
Nog een bakkie gedaan op het balkon en gekeken naar schitterend vuurwerk in de richting van Estoril, zijn we in onze overlevingscapsule gekropen, tjuussssssssssssss

1. Bob:
    3 juli 2017