Cascais 2017 dag 2

28 juni 2017 - Cascais, Portugal

Om 07.30 uur wakker.
Begonnen met het ochtend ritueel, bakkie oploskoffie, peukie en een bezoek aan het kleine kamertje.
Hierna lekker ontbijten, nee hè, wat denk je, zit die buschauffeur uit Haarlem er ook.
Altijd gezellig, heel leuk om hem en zijn echtgenote weer te zien, baalde we van het feit dat ze vandaag weer naar huis gaan, echt jammer!!!.
Na het ontbijt zijn we naar fe zigeuner markt geweest om traditioneel een klokkie te scoren.
Dat is uiteraar weer gelukt, en even een bezoek gebracht aan de groenten en vis markt.
Enecht waar, die vismarkt stinkt net zo erg als 100 ouwe wijven bij elkaar.
Uiteraard nog wat kleding gescoord bij Loja Maria.
Op weg naar het hotel, wat broodjes gehaald voor de lunch.
Na de lunch even het afscheid van Bob gevierd met een paar biertjuhs.
Voor het avondeten hebben wij bij Aroma mogen vertoeven, voor een heerlijk groene curry met rijst en helaas weer een liter bier, wordt weer een naggie pissen!!! en cappuccino toe.
Om de dag af te sluiten, even een ijsje wezen eten bij Santini en weer een bezoekje aan Loja Maria.
Het is inmiddels 22.30, de hoogste tijd om weer voor een paar uur onder mijn steen te kruipen, truste!!!