Concert Emeli Sande 29-03-2017

30 maart 2017 - Amsterdam, Nederland

Yoyoyo, begin van de reizen/evenementen in 2017 is begonnen.

Normaal begint dit bij een avondje Toppers, maar dit jaar slaan we dit over.

De kaartverkoop voor de Toppers is al lang aan de gang, zonder te weten wie de gasten zijn.

Zit niet te wachten op Hepie en cellotepie, of de zangeres zonder stem.

Gisteren, lees 29-03-2017, is voor Marjolein een lang gekoesterde wens in vervulling gegaan, concert van Emeli sande in Afas live in Amsterdam.

Parkeerplaatsje geregeld in een parkeergarage, met een piepkleine ingang, ik hoefde net niet de spiegels van mijn Peugeot 107 in te klappen, een Mercedes had er niet in gekund.

Vervolgens etenstijd, lekker makkelijk, de Mek, net voor station Amsterdam Bijlmer-Arena.

Compliment, alles was warm, dit in tegenstelling tot de Mek Zoetermeer-Bleiswijk, daar moet je je meuk gelijk aan de afhaalcounter opvreten, want als je een tafeltje heb gevonden zit de bevriesrijp er bij wijze van spreken al op.

Hierna op weg naar Afas live.

daar aangekomen aan beide zijden van de ingang een tij van ff 70 meter, dit gaat dus ff duren.

Nadat de deuren open waren gegaan, stonden we binnen 3 minuten binnen, zo dit is tenminste een geoliede organisatie, TOP.

Ook de toegangscontrole was zeer snel, al met al, binnen ongeveer 7 minuten, compleet binnen.

Drankverkoop gaat via muntjes, 7 voor 10€, dus redelijk te noemen.

Binnen een lift voor diegene die geen trappen kunnen/willen lopen, en een ruim opgezette inpandige rookruimte.

Verder een topconcert, waar Marjolein zeer van heeft genoten.

Het begin van ons zomer seizoen is zeer goed van start gegaan.

Hope to see you in Drenthe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl